.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازديد بيش از يك ميليون نفر از اماكن تاريخي مازندران

مديركل ميراث‌ فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري مازندران گفت: تاكنون بيش از يك ميليون و 135 هزار نفر از مراكز تاريخي، تفريحي و زيارتي استان ديدن كرده‌اند.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز مستقر در ستاد تسهیلات سفر، اسدالله محمدپور ظهر امروز در جلسه ستاد تسهيلات سفر استان مازندران اظهار داشت: در ايام نوروز 83 نمايشگاه صنايع‌دستي، نمايشگاه فرهنگي و هنري، كتاب، عكس، نمايشگاه نقاشي از 27 اسفند براي بازديد مردم استان و مسافران نوروزي برگزار شد.

وي افزود: هدف از برگزاري اين نمايشگاه ارتقاي سطح فرهنگي مردم و دور نبودن مردم از مطالعه و كتاب‌خواني و آشنايي است و همچنين با برپايي نمايشگاه صنايع‌دستي مسافران نوروزي را آشنايي بهتر مردم و مسافران با آداب، رسوم، سنن و فرهنگ بومي مازندران آشنا مي‌كنيم.

وي با اشاره به اينكه اين نمايشگاه‌ها در همه شهرستان‌ها برپاست، تصريح كرد: شهرستان ساري بيشترين نمايشگاه و بازديدكنندگان را به خود اختصاص داده است.

محمدپور گفت: از 27 اسفند مراسم‌هاي ديگري مانند برگزاري كنسرت‌هاي موسيقي محلي، جنگ شادي، نمايش‌هاي خياباني نوروزخواني، برگزاري مسابقات فرهنگي براي گردشگران نوروزي و برگزاري مسابقات عكس، خاطره‌نويسي و نقاشي از طبيعت تا پايان تعطيلات نوروزي زير نظر اين اداره كل صورت مي‌گيرد.

وي افزود: تا كنون بيش از يك ميليون و 135 هزار نفر از مراكز تاريخي، تفريحي و زيارتي و اين نمايشگاه‌ها ديدن كردند.

مدير كل ميراث ‌فرهنگي‌، صنايع‌دستي و گردشگري مازندران تصريح كرد: آشنايي مسافران با مفاخر و نخبگان استان از طريق بروشور و تراك و آشنايي مسافران با امامزاده‌ها و تكايا و مكان‌هاي ديني و گردشگري از ديگر برنامه‌هاي اين اداره كل در ايام نوروز است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.178 seconds.